• Ładowarki
    próżniowe
  • SAMOCHODY
    ciśnieniowo-ssące
  • GŁOWICE
    ciśnieniowe
DEFCO Jet - 3,5 tony

MAŁA CIŚNIENIÓWKA IDEALNA NA OSIEDLACH I W GARAŻACH.

Mały, lekki i bardzo zwrotny samochód ciśnieniowy do czyszczenia kanalizacji, drenów, zbiorników, powierzchni itp.

Dzięki przemyślanemu rozłożeniu elementów zabudowy, DEFCO JET, oprócz wydajnej pompy nurnikowej, pojemnych bębnów na węże ciśnieniowe i osprzętu do czyszczenia kanalizacji,  zapewnia bardzo dużo miejsca do przewozu dodatkowych urządzeń, akcesoriów i narzędzi.

Ogromne skrzynie ładunkowe mogą pomieścić, oprócz zestawu głowic ciśnieniowych, także kompletny mobilny zestaw do telewizyjnej inspekcji kanalizacji, mechaniczne urządzenia do czyszczenia, wentylatory do kanałów, zadymiarki, lokalizatory, urządzenia zabezpieczające teren robót, odzież ochronną dla pracowników, oraz wiele innych. I to wszystko za jednym razem!

Specyfikacja pojazdu

Zbiornik wody 1000 dm³
Pompa ciśnieniowa 150 bar – 100 dm³/min (opcja: 140 dm³ / min)
DMC 3‘500 kg
Masa przyczepy 3‘500 kg
Ładowność 1000 kg
  • Hydraulicznie napędzana pompa ciśnieniowa z bębnem ciśnieniowym, oraz napełniającym
  • Duża przestrzeń ładunkowa z lewej i prawej strony, z wygodnym dostępem dzięki roletom
  • Duża klapa tylna do wygodnej obsługi węży, oraz chroniąca operatorów przed deszczem
  • Przestrzeń ładunkowa w tylnej części
  • Bęben ciśnieniowy wyposażony w 80–120 m węża NW16
  • Bęben zasilający wyposażony w 50 m węża NW20
  • Automatyczny system dobierania wody
  • Złącze hydrantowe

Zalety pojazdu

  • Dobre zabezpieczenie zimowe, dzięki zamknięciu wszystkich elementów w zabudowie
  • Możliwość pracy w garażach podziemnych (tylko 2 m wysokości)
  • Bardzo dużo przestrzeni ładunkowej

Zalety wobec busów ciśnieniowych

  • Tylko 1 silnik
  • Stabilne, małe podwozie ciężarowe o DMC 3,5 t
  • Bardzo duża zwrotność dzięki krótkiemu rozstawowi osi (tylko 2500 mm)
  • Unoszona kabina (świetny dostęp do silnika)
  • Krótki bieg 1 i wsteczny, co znacząco chroni i oszczędza sprzęgło
  • Podwójne koła na tylnej osi, oraz automatyczna blokada mechanizmu różnicowego ułatwiają jazdę w trudnym terenie
Design KMprojekt.pl