• Ładowarki
    próżniowe
  • SAMOCHODY
    ciśnieniowo-ssące
  • GŁOWICE
    ciśnieniowe
DYNA SR - do separatorów

NAJBARDZIEJ UNIWERSALNY POJAZD DO SEPAROWANIA OSADÓW

Dietmar Kaiser DYNA SR – wysoko wydajny samochód ciśnieniowo-ssący z wyposażeniem przystosowanym do czyszczenia  osadników i separatorów może być stosowany w szerokim zakresie robót z wykorzystaniem flokulacji polimerowej. Występuje w wariantach:

DYNA SR Combi – może służyć także jako klasyczny pełnowartościowy samochód kombinowany. Wykonuje prace ciśnieniowe, ssące, oraz kombinowane z wykorzystaniem systemu odzysku wody DYNA.

DYNA SR Sauger – używany także jako zwykły samochód próżniowy.

KSE SR – używany jako samochód próżniowy, lub jako pojazd do uzdatniania wody zassanej z separatorów tłuszczu, myjni samochodowych, itp.

Zalety:

  • Prosta obsługa - nieskomplikowany w ob­słudze bieżącej i czyszczeniu wpustów i separatorów
  • Zmiana trybu pracy z czyszczenia osadni­ków i separatorów na klasyczny tryb kom­binowany poprzez tylko jeden przełącznik
  • Zaprojektowany odpowiednio dla zape­wnienia właściwego i skutecznego pro­cesu flokulacji
  • 4 osiowy DYNA SR Combi posiada ładow­ność rzędu 12 ton
  • System bocznych zbiorników wodnych,
  • Kaseta węża ssawnego
  • Wysięgnik ssaw­ny 180° + 320°
  • Bęben węża zrzutowego wody uzdatnionej
  • Stanowisko do pobierania próbek
  • Duże pojemności zbiorników przy kom­paktowych wymiarach pojazdu
  • Sprawdzona technologia dzięki ciągłej pracy rozwojowej
  • Najwyższa jakość materiału i wykonania

Etapy procesu separowania frakcji nieczystości i uzdatniania wody poprzez flokulację polimerową. 

  1. Materiał z separatora zostaje zassany do tylnej komory zbiornika osadu (komora 3).

  1. Układ flokulacji polimerowej wiąże zanieczyszczenia w zbiorniku w sposób automatyczny, zapewniając dokładne oddzielenie frakcji stałych od wody.

  1. Filtr recyklingu w komorze 2 przesyła wodę poprzez hydrocyklony, gdzie zostaje dodatkowo oczyszczona z najmniejszych frakcji, do przedniej komory wodnej 1.

  1. Z komory 1 oczyszczona woda zostaje wypompowywana z powrotem do separatora przez wąż zwrotny.

W zbiorniku (komora 3) pojazdu pozostaje tylko odfiltrowany szlam/osad, natomiast cała zbędna woda została odpompowana z powrotem do separatora. Zapewnia to bardzo wysoką wydajność urządzenia (możliwość obsłużenia dużo większej ilości separatorów), niskie koszty utylizacji odpadów (oddajemy tylko zagęszczony osad bez wody), oraz wysoki efekt proekologiczny w postaci zmniejszonego zużycia paliwa, oszczędności wody czystej (uzdatniona woda może zostać również wykorzystana do czyszczenia kolejnego separatora), oraz mniejszych nakładów na utylizację usuwanego materiału.

Design KMprojekt.pl